Σάββατο 12 Ιουλίου 2008

Χαίρετε χαίρετε

Καλός σας βρήκαμε ... χαθήκαμε τελείως τι έγινε που ήσουνα τόσο καιρό...
Που να ήμουν δουλειές με φούντες ... Βούλιαξα σε ένα εργαστήριο και ένα γραφείο και δεν μπορώ να ξεφύγω ...

Ε τι να πεις και 'μεις μία απο τα ίδια μία πόρτα είμαστε και δεν βλεπόμαστε πια ούτε απο το μπαλκόνι

Αυτά έχει η ζωή ...

Αλλοι παν άλλοι έρχονται ... τα ίδια ένας κύκλος που σε γεμίζει μα αναμνήσεις ονόματα εικόνες παλιές παρέες, πλάκες, hobby και μία μέρα εκεί που νόμιζες οτι δεν θα αλλάξει τίποτε τότε καταλαβαίνεις ότι όλα αλλάζουν ότι κάτι συνέβη και δεν κάνεις πια αυτά που έκανες παλιά. Δεν είναι κακό ούτε και ασχημο... Συνεχίζεις να είσαι εσύ ...

Απλά η ζωή προχωράει και εσύ το ίδιο "γλιστράς" σιγά σιγά κινείσαι απλά δεν το καταλαβαίνεις.
Ετσι και εγώ κινούμαι σιγά σιγά
Δε βαριέσαι θα συνεχίζω να γράφω που και που ... όποτε μπορώ
Άμα διαβάζει κανείς καλά είναι
Εγώ πάντως γράφω για μένα ...

6 σχόλια:

Matrix είπε...

Welcome back.

Καλό καλοκαίρι!

Elli είπε...

Σε διαβάζουμε ψαρά!!!!!!!!
Μην χαθείς όμως!!!!!!!

fisherman είπε...

Το παλεύω ellie μου
Όσο υπάρχουν άνθρωποι που γράφουν σαν εσένα αξίζει να γράφει κανείς

katerina είπε...

Ψαρά μου, δεν φαντάζομαι να.....
Συνεχίζεις ακάθεκτος....
Αλοιμονο σου αλλιώς.....

Ανώνυμος είπε...

Α τι απαισιοδοξία είναι αυτή; Εσύ ένας ψαράς που τώρα έπρεπε να είναι η ομορφότερη σου εποχή; Πάμε χαμόγελα και εμείς εδώ είμαστε, όσο εσύ το θες!

NdN είπε...

Και εγώ ρε φίλε για μένα σε διαβάζω!